Základní škola Staňkov, okres Domažlice
Komenského 196
345 61 Staňkov
Nejdřív nám vysvětlili, co budeme dělat. Připravili si pro nás prezentaci, kde jsme se dozvěděli něco o firmě a o jejím vývoji. Poté nám rozdali visačky, na kterých bylo napsáno, kdo z nás je například ředitel, výrobce a k tomu i číslo. Podle čísla jsme vytvořili skupiny po čtyřech nebo pěti členech. Každý člen měl jinou práci podle toho, jakou funkci zastával. Například ředitel kontroloval práci ostatních a řídil prodej. Marketing měl na práci prezentovat firmu a vytvořit logo a název. Výrobce měl sestavit robota, který se měl pohybovat podle zadání. Vývojář programoval robota. De facto jsme hráli hru, kde jsme měli za úkol nezkrachovat a být známější. Hra byla rozdělena na deset kol a každé trvalo pět až deset minut. V každém kole byl nějaký úkol, např. investovat do vývoje. Za každé kolo skupina obdržela peněžní částku. Když měla skupina robota sestaveného, plnila úkoly, např. robot jede deset sekund a zastaví se, v případě překážky se zastaví před ní. Vyhrála pátá skupina, která vyráběla dopravní prostředky na elektřinu. Všem se tento den, během kterého jsme se naučili něco nového, líbil.
Zvoneček, J. Höll, 7. B
Zakoupení digitálních pomůcek je financováno Evropskou unií - Next Generation EU