Menu
ZŠ Staňkov

Myslíme na budoucnost. Připravujeme žáky pro rychle se měnící svět.

Lyžařský kurz

21. ledna v neděli v odpoledních hodinách jsme vyjeli od ZŠ Staňkov na lyžařský kurz. Všichni jsme se moc těšili.

Hned jak jsme vjeli do šumavských hor, uvítal nás sníh a zasněžené sjezdovky. Za chvíli jsme byli na Špičáku a poté odnášeli kufry do naší chaty Slavoj. Ubytovali jsme se a do večera už zůstali na chatě.

Když jsme se ráno probudili, všichni jsme se moc těšili na lyžování. Někteří stáli na lyžích poprvé. Před sjezdovkou jsme se rozdělili na dvě skupiny - na lyžaře a nelyžaře. Všichni lyžaři hned vyrazili na velkou sjezdovku s kotvou, zatímco my jsme se sotva pokoušeli udržet na lyžích. Prvně nás naučili plužit, pak zatáčet a hranit, brzdit, a když jsme sjeli celý kopec, pustili nás na pomu. Po pár hodinách jsme šli zpět do chaty na oběd. Chvilku byla odpolední pauza a poté jsme opět vyrazili na svah. Někdo už se naučil tak dobře lyžovat, že mohl jet i na velkou sjezdovku, ale ostatní nelyžaři pořád zůstali na malé.

Druhý den jsme vyrazili na sjezdovku v devět hodin ráno. Všichni už byli na velké sjezdovce s kotvou a pomalu sjížděli kopec. Po večeři nám oznámili, že večerka bude tentokrát v devět hodin večer.    Třetí den - ve středu - jsme lyžovali jen dopoledne, protože po obědě jsme byli pouze u chaty, kde se konaly závody na pekáčích, soutěž ve stavění sněžných staveb nebo jen obyčejné koulování. Všichni jsme si to moc užili a večer jsme měli poučnou přednášku o drogách a alkoholu. Ze svých zkušeností to vyprávěl jeden z kuchařů z chaty.

Ve čtvrtek jsme lyžovali celý den. Jelikož už to byl náš poslední večer na chatě, mohli jsme jít do jídelny za zábavou. Kolem deváté hodiny přivezli pizzu. A spát jsme šli až kolem půlnoci.

V pátek ráno nás vzbudili už v půl sedmé, protože jsme museli vyklidit pokoje a sbalit kufry. Kdo chtěl, si mohl jít po snídani ještě zalyžovat. Ale hodně lidí šlo jen na procházku. Odpoledne jsme si dali naposledy oběd a pomalu začali odnášet zavazadla dolů k autobusové zastávce. Do Staňkova jsme přijeli kolem čtvrté hodiny. Všichni jsme si to moc užili, i když jsme byli dost unavení.

Eliška Jáchimová, 7. A

Datum vložení: 16. 3. 2018 6:24
Datum poslední aktualizace: 16. 3. 2018 6:29
Autor: Mgr. Věnceslava Schenkova

Doučování žáků škol

doucovi

Národní plán obnovy

Zakoupení digitálních pomůcek je financováno Evropskou unií - Next Generation EU

npoeu

Více informací (176.83 kB)

FD

Aktuální informace od nás
Přímo ve vašem telefonu
Více o aplikaci
Stáhněte si naši mobilní aplikaci na