Menu
ZŠ Staňkov

Myslíme na budoucnost. Připravujeme žáky pro rychle se měnící svět.

Anglie, Londýn - konečně jsme se dočkali!

Anglie, Londýn - konečně jsme se dočkali! - 1

Tak jsme se konečně dočkali! V pondělí 9. listopadu jsme se měli dostavit ve 13:30 hod. do Vodní ulice ve Staňkově a jet směr Anglie. Autobus měl zpoždění, a tak jsme museli dvě hodiny čekat. Nakonec jsme odjížděli v 15:30. Cesta autobusem byla v pohodě a podle mého názoru i utekla jako voda. Jen na trajektu některým dětem nebylo úplně nejlépe. Když jsme přijeli do Londýna, porouchal se nám autobus, ale to nám ani nevadilo, protože my vyrazili po památkách a cestovní kancelář, která pro nás zájezd připravila, výměnu autobusu zařizovala sama. Ten den jsme například stáli na poledníku v Greenwichi, který rozděluje východní a západní polokouli, pak jsme navštívili Tower Bridge, a dokonce jsme se projeli parníkem. Večer jsme se dostavili na check point, kde si nás odebraly rodiny a odvezly nás na ubytování. Ráno ve středu jsme měli opět sraz na check pointu. Odtud jsme se nejdříve vydali do školy, kde probíhala naše výuka. Výuka byla opravdu skvělá. Byli jsme zde celé dopoledne a pak jsme opět vyrazili po londýnských památkách.

Další den, ve čtvrtek, jsme byli celý den jen ve škole. V pátek jsme se ráno rozloučili s rodinami, zabalili si své věci a vydali se na poslední prohlídku Londýna. Navštívili jsme London Eye, osvícený Tower Bridge, Big Ben a spoustu dalších památek i muzeí. Upřímně už si ani nepomatuji, co všechno jsme navštívili. Večer jsme odjížděli a jeli směr Česká republika. Celý Londýn se mi strašně moc líbila, je to velmi rušné a živé město a chtěla bych se tam znovu podívat.
Adéla Dudová, 7. A

Twin Centrum

Během jazykového pobytu v Londýně jsme se vzdělávali ve Twin centrum. Hned druhý den ráno jsme jeli autobusem do centra Londýna, kde byla „naše škola”. Přijeli jsme tam a učitelé si nás rozdělili do skupin po dvanácti. Na začátku se nám paní učitelka představila, něco málo nám o sobě řekla a pak jsme si šli prohlídnout školu. Ukázala nám, kde jsou toalety a kde můžeme trávit přestávku. První den ve škole jsme měli výuku jen do 13:30. Po škole jsme navštívili národní museum. Druhý den ve škole jsme měli do 17:00. Celý den jsme se učili. A všechny nás to bavilo. Hráli jsme spoustu her.

Hana Felixová, 8. A

Datum vložení: 9. 11. 2016 8:00
Datum poslední aktualizace: 29. 9. 2017 23:15
Autor: Správce Webu

Doučování žáků škol

doucovi

Národní plán obnovy

Zakoupení digitálních pomůcek je financováno Evropskou unií - Next Generation EU

npoeu

Více informací (176.83 kB)

FD

Aktuální informace od nás
Přímo ve vašem telefonu
Více o aplikaci
Stáhněte si naši mobilní aplikaci na