Menu
ZŠ Staňkov

Myslíme na budoucnost. Připravujeme žáky pro rychle se měnící svět.

Školní rok 2014/2015

Zobrazeno 1-30 ze 91
Adventní čas v družině - 1

Adventní čas v družině

Datum: 19. 12. 2015

Vánoční zvyky, tradice, četba příběhů, poslech koled, vytváření nejrůznějších vánočních dekorací a přáníček nás provázely po celý adventní čas. Nechyběla ani pohádka, na kterou jsme se šli všichni společně podívat do kina. V pátek 19.prosince jsme se rozloučili s přáním hezkých a pohodových vánočních svátků.

Vánoční trhy v Pasově - 1

Vánoční trhy v Pasově

Datum: 18. 12. 2015

Ve čtvrtek 18. prosince vyrazili někteří žáci 2. stupně na výlet do předvánočního Pasova. Po příjezdu do Pasova jsme se nejdříve zastavili na vyhlídce, odkud byl krásný výhled na celé město. Pak následovala prohlídka historického města s průvodcem, při které jsme se dozvěděli mnoho zajímavých věcí o historii města a viděli jsme pasovskou radnici, hrad a soutok tří řek: Dunaje, Innu a Ilzu.
Poté jsme se přesunuli k dómu sv. Štěpána, u kterého probíhaly vánoční trhy. Zde nám paní učitelky daly rozchod a my jsme si mohli v klidu projít vánoční trh, nakouknout do stánků a nakoupit různé maličkosti. Byla tam velmi příjemná atmosféra a lidé byli velice milí a zdvořilí.

5. B v ZOO Plzeň - 1

5. B v ZOO Plzeň

Datum: 18. 12. 2015

Ve čtvrtek 18. prosince jsme jeli do ZOO Plzeň, abychom si prohloubili učivo přírodovědy o podnebných pásech. Na statku jsme se setkali s paní průvodkyní a povídali si s ní o našem tématu. Prošli jsme společně skoro všechny pavilony, včetně toho nového - Amazonie. Podívali jsme se i do podzemí, kde jsme viděli netopýry a spoustu hmyzu. Pak jsme si fotili některá zvířata a zapisovali si o nich zajímavosti.

Vánoční vystoupení - 1

Vánoční vystoupení

Datum: 16. 12. 2015

Pěvecký sbor si před Vánoci připravil vánoční vystoupení. V úterý 16. prosince dopoledne se uskutečnil vánoční kocert pro žáky školy v Lidovém domě. Ve středu odpoledne pak proběhlo vánoční vystoupení ve staňkovském kostele, na které přišlo mnoho lidí. Během obou vystoupení jste mohli slyšet vánoční písně, povídky, sóla v podání členů pěveckých sborů naší školy a několik milých slov paní ředitelky J. Suché. V kostele s krátkým proslovem vystoupil i pan farář. Doufáme, že se všem naše vystoupení líbila. L. Malíková, A. Dudová, 6. A

Beseda v 7. třídách

V úterý 16. prosince proběhla v 7. A a 7. B přednáška o terorismu a drogách. Nejdříve jsme si povídali o terorismu a některých teroristických útocích. Třeba o útoku na americká dvojčata, který rozpoutal válku s terorismem, nebo o Bostonském běhu, kdy dva čečenští bratři vyrobili bombu z tlakových hrnců, do kterých dali hřebíky a matky. Pak jsme si řekli, jak se zachovat, kdyby se nějaký teroristický útok udál. Poté začala přednáška o drogách. Říkali jsme si o nejznámějších drogách, jako je marihuana, heroin, nikotin a kokain. Taky jsme si ukazovali obrázky lidí, jak vypadali před tím, než začali drogy užívat, a potom, když je užívali. A byla to opravdu obrovská změna. Taky jsme si pouštěli video, jak vypadá člověk pod vlivem drog. Řekli jsme si taky, jak poznáme člověka, který bere drogy (uhýbá pohledem, když se na něj dlouze a zpříma do očí podíváme). Beseda se nám líbila.

Vystoupení pro seniory - 1

Vystoupení pro seniory

Datum: 10. 12. 2015

Ve středu 10. prosince se v Betlémě ve Staňkově uskutečnilo vystoupení pěveckého sboru pro seniory. Celým programem provázely Linda Malíková a Adéla Dudová. Setkání začalo okolo 13. hodiny. Diváci mohli slyšet vánoční příběhy, které vyprávěli Eliška Jáchimová, Vítek Hofman, Soňa Kreysová a Kamila Felixová. Sbor zazpíval koledy. Podle potlesku si myslíme, že se nám vystoupení povedlo, a doufáme, že příští rok se zde sejdeme znovu. L. Malíková, A. Dudová , 6.A

Vánoční krabice od bot - 5. B - 1

Vánoční krabice od bot - 5. B

Datum: 7. 12. 2015

V letošním roce se naše třída 5. B připojila k projektu "Krabice od bot". Díky této akci se ve svátečním čase rozzáří více dětských očí radostí. Jsou to oči dětí, které vyrůstají v rodinách, kde se většina z nich nachází v tíživé ekonomické situaci.
Každý žák ze třídy přinesl do školy nějakou věc, která by mohla udělat radost druhým - např. hračky, knížky, náušnice, tužky, bloky... To vše jsme zabalili a v neděli 7. prosince předáme na Tvrzi v Puclicích organizátorce akce.

Na Tvrzi v Puclicích - 5. B - 1

Na Tvrzi v Puclicích - 5. B

Datum: 7. 12. 2015

V neděli 7. prosince jsme se sešly - Anička, Kačka a já - na Tvrzi v Puclicích s paní Markovou, které jsme předaly za celou třídu 5. B připravené dárky. Sešly se zde pěstounské rodiny a bylo opravdu veselo. Všichni společně jsme strávili příjemné odpoledne v krásném prostředí, s příjemnými a obětavými lidmi. Nechyběla ani komentovaná prohlídka Tvrze.
tř. uč. 5. B - H. Kozová

Mikuláš, anděl a čerti - 1

Mikuláš, anděl a čerti

Datum: 5. 12. 2015

V pátek 5. prosince přišli na naši školu opět zástupci pekelné říše, aby potrestali hříšníky. Naštěstí je doprovázel i dobrosrdečný Mikuláš a anděl. Ti zase pro změnu těm hodným dali alespoň malinký dáreček.

Návštěva keramické dílny v Osvračíně - 1

Návštěva keramické dílny v Osvračíně

Datum: 2. 12. 2015

V úterý 2. prosince jela třída 6.A s paní uč. Zámostnou do keramické dílny. Každý z nás si tam vyrobil adventní věnec. Věnce byl různých tvarů, např. jako rybičky, srdíčka, stromeček… Každý zaplatil 180 Kč. Teď čekáme, až se nám naše výtvory vypálí. Ve škole je pomalujeme a odneseme domů. L. Malíková, A. Dudová , 6.A V úterý jsme s paní učitelkou Janskou navštívili keramickou dílnu v Osvračíně. Jeli jsme vlakem po čtvrté vyučovací hodině. V dílně jsme si mohli vyrobit vánoční svícny. Kdo měl svícen hotový, mohl si vykrajovat vánoční motivy. Někdo, kdo byl šikovný, mohl si dokonce vyrobit hrneček nebo mističku. Někteří vyráběli cedulky na dveře od svého pokoje. Když jsme práci dokončili, vydali jsme se zpět na vlak. V dílně se nám moc líbilo a těšíme se na naše výrobky. Maru a Hani Felixovy, 7. A

Příprava na vánoční trhy v 5.B - 1

Příprava na vánoční trhy v 5.B

Datum: 29. 11. 2015

Koncem listopadu jsme se opět připravovali na tradiční vánoční trhy. Práce nám šla celkem od ruky. Podívejte se. V sobotu 29.listopadu jsme pak vše velice rychle prodali.
Děkujeme žáci 5.B, foto - Luky

Příběhy bezpráví - 1

Příběhy bezpráví

Datum: 28. 11. 2015

Ve čtvrtek 28. listopadu měla naše třída besedu s panem Marcelem Hájkem. Beseda se uskutečnila v rámci projektu Příběhy bezpráví, do kterého je naše škola zapojena již několik let. MUDr. Hájek nám vyprávěl o Sametové revoluci, protože v roce 1989 byl předsedou koordinačního stávkového výboru plzeňských vysokých škol, a tak patřil mezi ty, kteří ovlivňovali události v Plzni. Pan Hájek nás seznámil nejen s průběhem revoluce v Plzni, ale zavzpomínal i na dobu před Sametovou revolucí, na perzekuci ze strany režimu, které byl vystaven. Tomáš Schenk, 9. tř.

Výlet do Kolovče - 1

Výlet do Kolovče

Datum: 25. 11. 2015

V úterý 25. listopadu jsme se učili jen čtyři hodiny. Pak jsme šli na oběd a po něm vyrazili na autobus. Nejdříve bylo všechno dobré, ale v Poděvousích se to stalo… „chcípnul“ nám autobus. Museli jsme tedy čekat, až přijede další autobus z Plzně. Když přijel, tak jsme nastoupili a konečně dorazili do Kolovče. Tam jsme zamířili do muzea keramiky. Nejdříve nám pán ukázal, jak se dělá keramika, a potom jsme šli dál. Paní průvodkyně nám ukázala staré stroje a také nám představila stará řemesla. Byl tam i mlýn na staré báby. Bab se tam naházelo 7 po hlavě a vylezla jedna krásná žena po nohou. Když jsme si všechno prohlédli, tak jsme si šli ještě koupit nějaký dáreček z keramiky. Když jsme přijeli ke škole, už tu na nás čekali rodiče. Moc se nám to líbilo. T. Strousek, M. Horníková, 4. B

Zamykání lesa 2014 - 1

Zamykání lesa 2014

Datum: 21. 11. 2015

21. listopadu se dosti početná skupina naší ŠD vydala na podzimní procházku směrem na Mastník.
Cestou jsme si všímali podzimních proměn přírody, určovali názvy stromů, a také si jen tak povídali... Naší pozornosti neušly ani věci, které do lesa nepatří, a přesto je sem někteří lidé odkládají.
Určitě velkou radost jsme udělali ptáčkům, kterým jsme na větvičky rozvěsili vlastnoručně vyrobené lojové koule.

Pevnost Týn

Datum: 11. 11. 2015

V úterý 11. listopadu se na zámku v Horšovském Týně uskutečnila soutěž Pevnost Týn. Z naší školy soutěžili žáci 6. tříd: Linda Malíková, Lukáš Fejtek, Pepa Geiger a Dominik Baum. Naše škola si vylosovala speciálního kapitána Johanku Krtičkovou (herečka). Soutěže se zúčastnilo pět škol a své síly změřily v sedmi aktivitách. Na konci všech aktivit jsme měli 57 bodů, byli jsme nejlepší. Jenže potom následovala tipovací soutěž - mince. Nevíme, jestli se tomu dá říct hra. Spíše to bylo o štěstí. My jsme si tipli nějakou minci, pod kterou byl počet bodů. Náš osobní názor je, že to nebylo úplně fér. Na konci jsme měli 72 bodů, což bylo o dva body méně, než měl vítězný tým z Horšovského Týna. Sice jsme nevyhráli, ale odcházeli jsme s pocitem, že jsme hráli férově, že jsme nepodváděli a že jsme byli nejlepší. Někdy je 2. místo lepší než to 1. Pro naši školu jsme byli nejlepší, a to je pro nás hlavní. Jsme rádi, že jsme se mohli zúčastnit. Moc se nám to líbilo. L. Malíková, A. Dudová, 6. A

Výlet 3.A do muzea - 1

Výlet 3.A do muzea

Datum: 10. 11. 2015

V pondělí 10.listopadu jela naše třída do Muzea techniky a řemesel v Kolovči.
Viděli jsme, jak se dělají nádoby z hlíny na hrnčířském kruhu. Prohlédli jsme si, jak vypadala stará řemesla a jaké měly děti hračky. Kluky nejvíc zajímaly staré motorky a hostinec, kde se podávalo pivo už od 16 let. Holkám se líbilo v kadeřnictví. Měli jsme pocit, že jsme se opravdu přenesli do dob našich babiček a prababiček. Nakonec jsme si koupili na památku drobnosti z keramiky.

Den otevřených dveří na SPŠ v Klatovech

Datum: 6. 11. 2015

Ve čtvrtek 6. listopadu jsme se jely podívat my, přihlášené dívky do projektu Cherchez la femme, na Střední průmyslovou školu v Klatovech. Nejdříve jsme šly na učiliště, kde nám paní inženýrka pověděla nejdůležitější informace o projektu a proč vůbec na takovéhle akce jezdíme, řekla nám, jaké obory lze na jejich škole studovat. Poté jsme se šly podívat do dílen automechaniků, zámečníků a obráběčů kovů. Tahle práce kluků byla zajímavá. Po prohlídkách jsme se vrátily do školy, kde jsme byly rozděleny do tří skupin. První skupina šla do učebny ekonomiky a účetnictví, druhá skupina, což jsem byla i já, jsme šly do učebny počítačů, kde nám kluci vysvětlovali, jak se dá lehce připravit 2D návrh jakéhokoli předmětu, a třetí skupina byla na CNC strojích, kde si každá dívka vyřezala na stroji své jméno do dřívka, tavícím drátkem jsme si do polystyrenu vyřízly, co jsme chtěly, a zkusily navrhnout něco na počítači. Myslím si, že tato exkurze nám rozhodně něco dala a byla pro nás přínosem. T. Bláhová, 8. A

Od vzdělání k zaměstnání

Datum: 4. 11. 2015

V úterý 4. listopadu se obě osmé třídy vypravily do Domažlic na prezentaci středních škol Od vzdělání k zaměstnání. Program byl velice zajímavý a pestrý. Pořadatelem akce byla hospodářská komora. Program byl připraven a určen žákům 8. a 9. tříd, kterým by měl pomoci vybrat si tu nejlepší školu pro budoucnost. Na akci se prezentovalo okolo 20 škol a musím uznat, že výběr byl opravdu rozmanitý. Během celé akce byl připraven doprovodný program středních škol, takže jsme mohli vidět tanec, vystoupení se šejkry... Mně se asi nejvíce líbilo vystoupení sboru. Když už jsme si vše prohlédli, mohli jsme si nechat upravit vlasy, nehty či udělat make up, popř. si dát kafe. Byl to prostě skvělý program plný zajímavých akcí. Jsme rádi, že jsme získali tuto zajímavou zkušenost. K. Bártová, 8. B

Na návštěvě u prvňáčků - 1

Na návštěvě u prvňáčků

Datum: 31. 10. 2015

Halloween - 1

Halloween

V pátek 31. října se děti mohly převléknout za různá halloweenská strašidla. Minulý rok se žákům do převleků moc nechtělo, ale v letošním roce se to na naší škole různými strašidly jen hemžilo.
O druhé vyučovací hodině jsme obcházeli třídy, abychom si všechny masky mohli pořádně prohlédnout a vyfotit se s nimi. Na prvním stupni se nejvíce zapojily třídy 1.B, 3.B, 5. A a 4.B, která měla i velice pěknou výzdobu třídy. Na druhém stupni se nejvíce snažily třídy osmáků a deváťáků, kde byla účast více než poloviční. O velké svačinové přestávce se všichni žáci mohli jít vyfotit na staré schodiště.

Návštěva v Regenstaufu - 1

Návštěva v Regenstaufu

Datum: 21. 10. 2015

V úterý 21. října navštívili někteří žáci sedmých, osmých a devátých tříd naši partnerskou školu v německém Regenstaufu. Nejprve nás přivítala paní zástupkyně a pan ředitel Markus Hartl, pak nás pohostili, dostali jsme skvělé preclíky a limonádu. Ve třídě jsme si sedli ke stolům, u kterých vždy seděl jeden z žáků německé školy, který se učí ve svém volném čase česky. Seznámili jsme se a šli se vyfotit před školu. Poté následoval program, který připravily animátorky z Tandemu a díky kterému jsme se trošku poznali. Zajímavým úkolem bylo nakreslit ve skupinách, kde byli vždy dohromady žáci z naší i německé školy, obrázkový slovník. Vždy jsme nakreslili obrázek a napsali český výraz, německý žák doplnil výraz německý. Pak jsme odpovídali na otázky, které se týkaly našich zemí. Museli jsme spolu komunikovat, protože my jsme nevěděli odpovědi na otázky o Německu a opačně. Potom následoval oběd ve stylu mexické kuchyně. Po obědě jsme se rozdělili opět do skupinek. V každé skupince byl jeden německý žák, který pro nás měl připravené úkoly. Běhali jsme po škole a zjišťovali na ně odpovědi. Všichni se při tom moc bavili. Ke konci návštěvy jsme ještě dostali výborné zákusky a na památku placku s logem německé školy. Cestou zpátky jsme se zastavili v obchodě pro něco na zub a pak hurá domů. Všem se tam moc líbilo a už se moc těšíme na další setkání, které proběhne 20. listopadu na naší škole. K. Kufnerová, L. Demeterová, 9. tř.

Technika a ICT - 1

Technika a ICT

Datum: 13. 10. 2015

Naše škola se zapojila do projektu Technika a ICT – Cherchez la femme! Díky tomuto projektu budou moci dívky z 8. a 9. tříd navštívit ukázkové dny technických a ICT oborů na SŠ a SOU v Plzeňském kraji a workshopy v Techmanii. První projektová aktivita se uskutečnila v pondělí 13. října. Deset dívek převážně z 9. ročníku navštívilo Techmanii v Plzni, kde byl pro nás připravený celodenní program. V první části jsme dostaly pracovní listy, které jsme musely vyplnit. Nápovědou nám byly exponáty v Techmanii. Pak nás čekal pokus s dusíkem. Zde si mohli odvážlivci vyzkoušet kapalný dusík na vlastní kůži. Dalším bodem programu byly laboratorní práce, kde jsme zkoumaly princip fotosyntézy. Když jsme cvičení dokončily, šly jsme na oběd. Po obědě už nás čekal další projekt, tentokrát s názvem Zvuky kolem nás, na který jsme se přesunuly do planetária. Po krátké přednášce jsme měly během hodiny vytvořit nástroje z různých předmětů a s jejich pomocí sestavit znělku k seriálu Simpsonovi. Den strávený v Techmanii se všem dívkám nám moc líbil. Dozvěděly jsme se mnoho zajímavých informací. T. Chvátalová, S. Arrammachová, 9. tř.

iPady pro vaše děti...

S potěšením mohu oznámit, že náš projekt "On-line prohlídka Muzea dějin Holýšovska" byl spolu se dvěma dalšími vybrán a čeká na vaši podporu. Je tedy velká šance k již získaným 20 000 Kč přidat ještě další finanční prostředky a vybavit tak učebnu informatiky na naší Základní škole ve Staňkově iPady. Jak už jsem měl možnost vyzkoušet, iPady velmi obohatí výuku o atraktivnost, ale i tvořivost žáků a rozvíjení jejich kreativity.

Výstava věnovaná královně Dagmar - 1

Výstava věnovaná královně Dagmar

Datum: 13. 10. 2015

Jak už napovídá název, výstava je věnována královně Dagmar a jejímu životu. Výstavu mohli návštěvníci zhlédnout během října v prostorách Betléma na farní zahradě ve Staňkově. Já jsem se tam vypravila i s dalšími spolužáky v rámci výuky s paní učitelkou Schenkovou. Na začátku nám paní učitelka dala pracovní listy, aby si ověřila, jestli si odneseme alespoň nějaké poznatky z výstavy. Výstava byla hlavně o životě české princezny, provázela nás od jejího narození až po nečekanou smrt v Ringstedu při porodu syna. Ale teď už trošku něco ze života královny Dagmar. Dagmar se původně jmenovala Markéta a narodila se českému králi Přemyslu Otakaru I. a Adlétě Míšenské. V roce 1204 přišli vyslanci z dánského dvora se žádostí Valdemara o ruku Dagmar. A tak Dagmar odcestovala do Dánska, aby se provdala za dánského krále. Svatba proběhla roku 1205 a během ní Markéta přijala jméno Dagmar. Lid v Dánsku si ji oblíbil pro její laskavou povahu. Dodnes patří díky baladám k jedné z nejvzpomínanějších královen Dánska. Roku 1209 se jí narodil syn Valdemar. Při porodu druhého syna však královna zemřela. Dagmar je pohřbena v klášterním kostele v Ringstedu. Dodnes dostávají dívky v Dánsku ke křtu Dagmařin křížek, který tuto královnu připomíná. Výstava se mi líbila, jen bych uvítala i ukázku nějakých předmětů týkajících se královny, popř. období, ve kterém žila. Kristýna Bártová, 8. B

Velká válka v Muzeu Chodska - 1

Velká válka v Muzeu Chodska

Datum: 9. 10. 2015

Ve čtvrtek 9. října jela 9. třída s paní učitelkou Schenkovou do Domažlic na výstavu Velká válka. Šli jsme do Muzea Chodska, kde už na nás čekala paní průvodkyně. Rozdělili jsem se do skupinek a dostali jsem otázky, na které jsme hledali odpovědi v muzeu. Nejdříve jsme se pokusili sami odpovídat a paní průvodkyně ještě naše odpovědi rozvedla. Dozvěděli jsme se mnoho zajímavého o životě na bojištích 1. světové války i v zázemí. Četli jsme si například dopisy, které psal z fronty Martin Ekštein z Prapořiště, který prožil válku jako voják 35. pěšího pluku. Překvapilo nás, že se například uniformy šily i z kopřiv. Po skončení prohlídky i výkladu jsme měli rozchod na domažlickém náměstí. Většina z nás si dala výbornou pizzu a pak jsme vyrazili na vlak. Tomáš Schenk, 9. tř.

Čtení v knihovně - 1

Čtení v knihovně

Datum: 7. 10. 2015

Dne 7.10. se vydala 5.B s paní učitelkou Výrutovou a třídou 2.B do městské knihovny.
Po vstupu do knihovny jsme se všichni usadili a začali číst. Nejdřiv četla paní knihovnice a po ní my, páťáci.
Byl to vlastně takový čtecí maratón.Četli jsme z knih O ptáku Stehlíkovi a Ferda mravenec v cizích službách.
Obě knihy napsal Ondřej Sekora. Jakmile jsme dočetli, druháci si mohli ještě prohlédnout různé obrázky v knížkách.

Coca cola Školský pohár

Datum: 29. 9. 2015

V úterý 29.9. se kluci z druhého stupně zúčastnili předkola Coca cola Školského poháru. Hráli proti týmu z kolovečské školy. Po prvním poločase byl stav 0:0 i přesto, že naši kluci měli spoustu šancí. Ve druhém poločase jsme po hezké akci dali gól, když zavěsil Tonda Kolros. Ovšem soupeř brzy vyrovnal a zápas skončil 1:1, a proto přišly na řadu penalty. Našim klukům se dařilo. Dali všechny penalty a navíc Filip Gabriel, náš brankář, vychytal dvě penalty, a tím pádem postupujeme do prvního kola.

Čtenářská dílna v nové knihovně

Poslední dobou při literatuře chodíme častěji do nové školní knihovny. Zde si vybereme knížku, čteme si a poté dostaneme úkol, který se pokusíme splnit. Musím uznat, že školní knihovna je útulná, zvlášť po výtvarné úpravě, na které se vyřádili žáci ze ZUŠ. V knihovně jsou knížky různých žánrů, takže si zde vyberou kluci i holky. V knihovně se také můžete posadit na pohovky nebo židle. A kdyby pro vás nezůstalo místo na pohovce, můžete se pohodlně usadit na zemi, na měkký polštářek, protože v knihovně jich je plno. Určitě vám doporučuji knihovnu navštívit, ať už při hodině literatury či čtení, nebo ve svém volném čase, kdy si sem můžete přijít vypůjčit jakoukoliv knížku. Do knihovny jsou zvaní všichni, takže neváhejte a navštivte ji ještě dnes. K. Bártová, 8. B

Street hokejbal cup 2014 - 1

Street hokejbal cup 2014

Datum: 29. 9. 2015

Tento turnaj je organizován hokejbalovým klubem Plzeň pod záštitou Plzeňského kraje. Po loňských dvou úspěšných okresních kolech tohoto turnaje a výborně odehraném krajském semifinále jsme postoupili až do krajského finále. Toto finále se hrálo v hokejbalové hale v Plzni na Lochotíně. Pro nás byl zážitek i samotné navštívení tohoto nádherného sportovního stánku. Turnaje se účastnilo celkem deset družstev, která byla rozdělena do dvou skupin. V naší skupině jsme hráli velice obstojně a skončili jsme na třetím místě. Turnaj byl koncipován tak, že i poslední ze skupiny měl ještě šanci na celkové vítězství. My jsme nakonec bojovali o páté až osmé místo a skončili právě osmí. Na to, že jsme se turnaje zúčastnili poprvé, to byl obrovský úspěch, vždyť jsme do kraje nepustili ani loňské celkové vítěze Domažlice a bojovnou Kdyni. Za své umístění jsme obdrželi pohár a Matěj Bozděch také cenu pro našeho nejlepšího hráče.

Coca Cola Školský pohár a florbal - 1

Coca Cola Školský pohár a florbal

Datum: 29. 9. 2015

V úterý 29. září se kluci z druhého stupně zúčastnili předkola Coca Cola Školského poháru. Hráli proti klukům z kolovečské školy. Po prvním poločase byl stav 0:0 i přesto, že naši kluci měli spoustu šancí. Ve druhém poločase jsme po hezké akci dali gól, když zavěsil Tonda Kolros. Ovšem soupeř brzy vyrovnal a zápas skončil 1:1, a proto přišly na řadu penalty. Našim klukům se dařilo, a tak dali všechny penalty, a navíc Filip Gabriel, náš brankář, vychytal dvě penalty, a tím pádem postupujeme do prvního kola.

Zobrazeno 1-30 ze 91

Doučování žáků škol

doucovi

Národní plán obnovy

Zakoupení digitálních pomůcek je financováno Evropskou unií - Next Generation EU

npoeu

Více informací (176.83 kB)

FD

Aktuální informace od nás
Přímo ve vašem telefonu
Více o aplikaci
Stáhněte si naši mobilní aplikaci na